Stel een vraag:

Mocht er iets niet duidelijk zijn, (goed)werken of ontbreken neem dan contact op met api@loket.nl.
Bij het insturen van de vraag gelieven zoveel mogelijk van de onderstaande informatie aanleveren zodat de vraag snel en correct behandeld kan worden



Informatie
Wie doet de melding: Naam van de webservice partij / software / software ontwikkelaar / werkgever / provider
Betreft het een probleem, vraag of wens en ligt deze toe.
In het geval van een probleem:
  • Waar doet het zich voor?
    • Om welke omgeving gaat het (omgevingscode)
    • Voor welke provider
    • Welke webservice en welke functie worden gebruikt. In geval van de list functie ook vermelden welke entiteit (Werkgever, persoon, dienstverband etc).
    • Welke werkgever(s) betreft het. (Naam en indien bekend ook de ID's of Identitystring)
  • Voor wie doet het zich voor (de gebruiker(s))
  • Sinds wanneer speelt het probleem. Is er een tijdstip bekend waarop het probleem zicht heeft voorgedaan?
  • Is het probleem universeel of specifiek voor één klant?
  • Treed het probleem altijd of "soms" op?
  • Welke fout melding wordt teruggegeven in de response van de webservice? Indien mogelijk de hele response opnemen.
  • Indien mogelijk verstrek het SOAP request dat leidt tot de fout (zonder wachtwoord of andere user credentials)